Startupi 14.3.2017 15:53

Zmagovalki startup vikenda Ferfl ekipi Srčni kotiček in Svedrčki

Ljubljana, 14. marca - Na startup vikendu podjetništva z družbenim učinkom Ferfl, ki ga je minuli konec tedna organiziral Javni zavod Cene Štupar - Center za izobraževanje Ljubljana, sta zmagali ekipi Srčni kotiček in Svedrčki.

Ljubljana.
Ferflov startup vikend.
Foto: Cene Štupar

Ljubljana.
Ferflov startup vikend.
Foto: Cene Štupar

Ljubljana.
Ferflov startup vikend.
Foto: Cene Štupar

Ljubljana.
Ferflov startup vikend.
Foto: Cene Štupar

Tridnevnega startup vikenda se je udeležilo 66 udeležencev, ki so ob pomoči mentorjev izboljšali in preverjali svoje podjetniške ideje ter se učili osnovnih podjetniških veščin. Od 27 idej, ki so jih udeleženci predstavili, so izbrali 15 idej, ki so jih tekom vikenda nadgrajevali, so še sporočili organizatorji.

V okviru dogodka so se zvrstila tudi številna predavanja na tematiko podjetništva. Med drugim so udeleženci prisluhnili predavanju o pravno-formalnih oblikah delovanja, spoznavali so finance in oblikovanje cene ter prejeli nasvete za učinkovito predstavitev poslovne ideje.

Zaključek vikenda je potekal v nedeljo, ko so udeleženci v kratkih predstavitvah poskušali strokovno komisijo prepričati v uspešnost svoje ideje.

Ekipa Srčni kotiček, ki je zasedla prvo mesto, je z nosilko ideje Janjo Srčnik razvila idejo o trgovini brez embalaže, kar z zmanjšanjem odpadkov ustvarja pomemben družbeni učinek.

Drugouvrščena ekipa Svedrčki pa pod vodstvom Ane Peskar za otroke pripravlja aktivnosti oziroma delavnice, v katerih se v varnem okolju s pomočjo mojstra "Simeta" učijo uporabljati različna delovna orodja.

Obe ekipi sta z zmago dobili mesto v podjetniški šoli, kjer se jima bodo pridružile še štiri ekipe, izbrane v natečaju, ki se zaključi 19. marca. Organizatorji zato vse, ki so zamudili startup vikend, vabijo k prijavi na natečaj.

Dve najboljši ideji podjetniške šole, ki se začne konec marca, bosta dobili priložnost vključitve v socialno-podjetniški inkubator.

Startup vikend je del programa spodbujanja podjetništva z družbenim učinkom Ferfl. Program je javni zavod Cene Štupar prvič izvedel jeseni 2014. V prvih treh sezonah programa so se kalile številne ekipe oz. posamezniki, ki so ustanovili podjetja, ki danes že delujejo na trgu.