Podjetja 18.4.2017 15:23

INO Brežice vse bolj mednarodno prisotno

Brežice, 18. aprila - Podjetje INO Brežice iz Krške vasi, proizvajalec kmetijske in komunalne mehanizacije s poudarkom na visoko kakovostnih in tehnološko naprednih mulčerjih, bo z odprtjem tradicionalnega hišnega sejma v petek obeležilo 60-letnico razvoja in proizvodnje. Podjetje, ki z blagovno znamko INO nastopa od leta 1989, se vse bolj mednarodno uveljavlja.

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Direktor podjetja INO Aleksander Cvetanovski in prokurist podjetja INO Branko Kos.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Foto: Rasto Božič/STA

Krška vas, podjetje Ino.
Novinarska konferenca ob 60-letnici podjetja Ino Brežice, ki postaja vse bolj mednarodno prisotno.
Prokurist podjetja INO Branko Kos.
Foto: Rasto Božič/STA

Prokurist podjetja INO Branko Kos je na današnji novinarski konferenci povedal, da podjetje desetletja izdeluje inovativne in kakovostne izdelke, ki jih izvažajo v 51 držav, hkrati pa sledi tehnološkim razvojnim smernicam.

INO, ki zaposluje približno 50 ljudi in sodeluje s približno sto kooperanti, zadnja leta beleži 10- do 20-odsotno rast prodaje, za razvojne naložbe pa je v zadnjih petih letih namenilo do tri milijone evrov.

Z lansko prodajo, ki je dosegla 6,75 milijona evrov, so primerljivi predlanski izid presegli za desetino, sicer pa v podjetju stavijo na zložno rast in na premislek pri zaposlovanju. Letošnjo proizvodnjo imajo že polno zasedeno.

Približno 85 odstotkov prihodkov ustvarijo z lastnimi izdelki, ki so pretežno plod domačega znanja. Skoraj tri petine teh prodajo v EU, 27 odstotkov v Sloveniji in preostalo na drugih tujih trgih. Razvili so lastni proizvodni program, letno izdelajo do 3000 enot, med njihovimi največji trgi so Nemčija, Velika Britanija, Švica, Madžarska in Hrvaška. Kos je izpostavil tudi prodajo v Novi Zelandiji, Avstraliji in na Japonskem.

Podjetje ni zadolženo in ima "odlične bonitetne ocene". Kos je med drugim opozoril še na sodelovanje s strokovnjaki in strokovnimi ustanovami ter na novo pridobitev, približno milijon evrov vredno stavbo z novimi proizvodnimi površinami in drugimi prostori, ki so jo v Krški vasi zgradili s svojim denarjem.

Po besedah direktorja Aleksandra Cvetanovskega je politika podjetja zasnovana na inovativnosti, kakovosti in podjetnosti. S svojimi izdelki želijo zadovoljiti čim večji obseg kupcev, tako glede uporabnosti kot kakovosti in zmanjševanja uporabnih stroškov.

V podjetju sicer nenehno izboljšujejo konstrukcije strojev in se prilagajajo novim zahtevam v kmetijstvu in pri urejanju okolja. Stavijo na ekološki pristop, med cilji pa je Cvetanovski poudaril, da želijo postati pomemben evropski proizvajalec strojev in naprav za ekološko obdelavo zelenih površin v kmetijstvu in komunalnem gospodarstvu.

Začetki podjetja sicer segajo v leto 1957, ko so v Šentlenartu pri Brežicah ustanovili obrat za popravilo kmetijskih strojev.