Turizem 19.4.2017 11:50

STO nadaljuje in razširja digitalno kampanjo Make New Memories

Ljubljana, 19. aprila - Slovenska turistična organizacija (STO) nadgrajuje in razširja globalno digitalno kampanjo Slovenia. Make New Memories (Slovenija. Ustvari nove spomine). Zagnali so jo danes, trajala pa bo do 15. novembra. Oglaševalske aktivnosti letos širijo na španski, finski in kitajski trg, proračun za medijski zakup pa znaša dobre tri milijone evrov.

Kampanja, ki jo STO pripravlja v tesnem sodelovanju z gospodarstvom, na ključnih tujih trgih dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije kot butične zelene, aktivne in zdrave turistične destinacije, promovira atraktivne turistične produkte ter tako povečuje konkurenčnost slovenskega turizma, poudarjajo na STO. Gre za enega najpomembnejših projektov STO od vzpostavitve njene samostojnosti avgusta 2015.

Digitalna kampanja STO bo v letošnjem letu potekala v 21 državah. V Evropi bodo tako slovenski oglasi prisotni na ključnih trgih, to je v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji in Irski, državah Beneluksa ter v Rusiji, pa tudi na ostalih trgih - na madžarskem, češkem in poljskem trgu, v Franciji, Švici ter na skandinavskih trgih (Finska, Danska in Švedska). Kampanja se bo odvijala tudi na prekomorskih trgih - v ZDA, Kanadi in Kitajski.

"Največja sprememba v promocijskih aktivnostih STO od ponovne osamosvojitve leta 2015 je prav v močni usmeritvi v digitalni marketing," je ob predstavitvi kampanje za letošnje leto poudarila direktorica STO Maja Pak. Lani so s kampanjo slovenski turistični oglasi na 13 tujih trgih dosegli več kot 42 milijonov edinstvenih odjemalcev, cilji kampanje pa so bili v celoti preseženi.

Letošnja kampanja je nadgrajena z še bolj ciljnim nagovarjanjem izbranih ciljnih skupin turistov, dodatno aktivnostjo oglaševanja na digitalnih platformah BBC in CNN ter z izvedbo na dodatnih trgih Španije, Finske in Kitajske, je poudarila Pakova. Kampanja je ob tem vsebinsko in vizualno usklajena z ostalimi tržno-komunikacijskimi orodji STO, kar bo zagotavljalo dodatne sinergijske učinke, je dodala.

Skupen cilj kampanje je doseči vsaj 80 milijonov prikazov oglasov na vseh spletnih in mobilnih portalih ter vsaj 50 milijonov Facebook uporabnikov, 1,5 milijona uporabnikov Instagrama, pet milijonov uporabnikov ruskega družbenega omrežja VKontakte in 800.000 uporabnikov omrežja Linkedin. S kampanjo želi ob tem STO pridobiti vsaj 100.000 novih všečkov na svoji Facebook strani in vsaj 10.000 novih sledilcev na Instagramovi strani Feel Slovenia. Na iskalnikih Google in Yandex je cilj doseči vsaj 300.000 unikatnih obiskov, na kanalu Youtube pa načrtovanih vsaj tri milijone prikazov video oglasov.

Ob spletnih portalih in družbenih omrežjih bo digitalna kampanja tudi letos potekala tudi na različnih standardnih digitalnih platformah: na splošnih, a najpomembnejših novičarskih, kot sta na primer nemški Spiegel.de ali italijanski Corriere.it, ter na specializiranem turističnem portalu Tripadvisor.

Zagon nove kampanje se pričenja danes in bo potekala v šestih enakovrednih 30-dnevnih intervalih in v zadnjem krajšem intervalu, vse do 15. novembra 2017. Proračun za medijski zakup v letošnjem letu znaša 3,02 milijona evrov.

Kliki na oglase, v katerih so med drugim izpostavljene ikone slovenskega turizma, kot so Ljubljana, Postojnska jama, Piran, Bled in Lipica, bodo pripeljali na pristajalno stran ene od krovnih tematik, ki jih STO poudarja v skladu s svojo strategijo trženja turističnih produktov Slovenije: zdravje in dobro počutje, aktivne počitnice, doživetja v naravi, gastronomija, mesta in kultura ter pred zimsko sezono tudi zimske aktivnosti.

Na teh pristajalnih straneh bo obiskovalce čakala še zadnja virtualna izkušnja naše dežele - STO je v začetku aprila objavila javni poziv za oddajo ponudb za promocijo turističnih paketov slovenskega turističnega gospodarstva.

Sicer pa bo STO bo v prihodnje, s ciljem zagotavljanja izboljšane digitalne pojavnosti, organizirala vrsto delavnic za predstavnike slovenskega turističnega gospodarstva, med drugim tudi na temo digitalnega marketinga, so še napovedali.