Podjetja 16.5.2017 13:39

Websi vabi k prijavi na izbor za naj digitalca leta

Ljubljana, 16. maja - Ena izmed novosti letošnjega tekmovanja Websi je novo vzporedno tekmovanje za naj digitalca leta, v okviru katerega bodo nagradili osebo, ki je s svojim delom najbolj zaznamovala slovensko digitalno sceno v preteklem letu. Organizatorji predloge za nominirance zbirajo do 10. junija preko spletne prijavnice.

Ljubljana.
Izbor Naj digitalec.
Foto: Websi

Kot so zapisali organizatorji dogodka, je naj digitalec lahko oseba, zaposlena bodisi v agenciji bodisi v podjetju oz. organizaciji, ki je v fazi načrtovanja, izvedbe ali vodenja aktivno sodelovala in pripomogla pomemben in nepogrešljiv delež pri realizaciji enega ali več digitalnih projektov v preteklem letu.

Ključnega pomena pri točkovanju je kakovost posameznega projekta. Projekt mora biti kakovostno izveden, inovativen v slovenskem digitalnem prostoru, dosegati mora konkretne učinke oz. zastavljene cilje, so zapisali organizatorji.

Z nazivom naj digitalec 2017 želijo po besedah direktorja tekmovanja Matije Škofa nagraditi in izpostaviti "alternativnih in novih poti iščoče ljudi", ki ne smejo ostati neopaženi.

"To so tisti posamezniki, ki so na idejni, organizacijski in/ali izvedbeni ravni prispevali nenadomestljiv vložek k razvoju digitalnega projekta ali več teh. Posledično bi brez njih v slovenskem digitalnem prostoru zevala praznina, saj prav tistih projektov ne bi bilo ali pa ne bi bili takšni, kot so - odlični."

Oddaja predlogov je na voljo preko spletne prijavnice do 10. junija. Zmagovalca bodo razglasili 15. septembra 2017 na zaključnem Websi dnevu, s katerim se bo zaključil večmesečni projekt Websi Spletni prvaki, ki že šesto leto zapored vabi k oddaji prijav za najboljše digitalne marketinške projekte.

Na Websi dnevu bodo razglasili tudi spletne prvake 2017 - najboljše digitalne marketinške projekte, prav tako pa bo izšel Dosje slovenskega digitalnega komuniciranja Websi 2017, ki v obliki publikacije arhivira digitalne projekte v Sloveniji.

Projekte bo ocenjevala 75-članska strokovna in poslovna komisija, sestavljena iz uglednih poslovnežev s področja marketinga in odnosov z javnostmi ter strokovnjakov za digitalno poslovanje, predstavnikov večjih slovenskih agencij in drugih. Komisiji bo letos predsedoval direktor trženja v podjetju Petrol Rok Cuderman.