Podjetja Turizem 19.6.2017 13:19

Slovenski turizem se predstavlja na trgih Severne Amerike

Ljubljana, 19. junija - Slovenska turistična ponudba se pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) od danes do petka predstavlja na severnoameriškem trgu, ki velja za enega najperspektivnejših oddaljenih trgov slovenskega turizma. Turistični delavci se bodo med drugim udeležili poslovnega dogodka Feel Slovenia v New Yorku in delavnice v Torontu.

Bled.
Blejski otok, pletne, turizem, jezero.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

V torek bo v New Yorku potekal poslovni dogodek Feel Slovenia, ki po navedbah STO predstavlja odlično priložnost za izmenjavo kontaktov in izvedbo poslovnih srečanj med slovenskimi turističnimi ponudniki ter ameriškimi organizatorji potovanj in turističnimi agencijami.

Kot so zapisali v sporočilu, se bodo na dogodku poleg STO predstavili turistične agencije Kompas, Palma, Luxury Slovenia, Happy Tours in Intours, hoteli Union, Cubo in Bernardin, destinaciji Turizem Ljubljana in Zavod za turizem, kulturo, mladino in šport Brda ter Kongresni urad Slovenije.

Dogodka se bo predvidoma udeležilo okoli 70 predstavnikov ameriških turističnih agencij. Na pogostitvi po dogodku bodo gostom ponudili slovenska vina in tradicionalno slovensko potico.

Predstavitev se bo nadaljevala v kanadskem Torontu, kjer se bo turistična predstavitev pridružila gospodarski delegaciji ministra za Slovence v zamejstvu in po svetu Gorazda Žmavca. V sredo bodo izvedli delavnico slovenskega turizma, na kateri bodo predvidoma 50 predstavnikom kanadskih turističnih agencij ob STO svojo ponudbo predstavila še nekatera slovenska turistična podjetja.

V sklopu programa delegacije se bo STO v petek udeležila še predstavitve Slovenije v Ottawi ob obeležitvi 150. letnice neodvisnosti Kanade.

Predviden je tudi obisk in predstavitev Slovenije kot destinacije za kongresni turizem 12 specializiranim agencijam za poslovna srečanja in motivacijska potovanja v Bostonu, New Yorku, Minneapolisu in St. Louisu. V programu je tudi obisk agencij Maritz Travel in Aimia, katerih predstavnike je Slovenija gostila pred letom in pol, ter poglobitev poslovnih odnosov z njima.

"Slovenska turistična organizacija je v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom ZDA že pred leti prepoznala kot enega ključnih prekomorskih trgov, zato je na tem trgu v preteklem letu okrepila aktivnosti promocije in trženja, aktivnosti pa so okrepljene tudi letos. Iz ZDA od leta 2010 beležimo konstantno rast števila turistov, hkrati pa ta trg izkazuje tudi nadaljnji potencial rasti," je po navedbah STO dejala njena direktorica Maja Pak.

Število nočitev ameriških gostov v Sloveniji se je lani v primerjavi z letom poprej povečalo za 10 odstotkov, število nočitev kanadskih gostov pa za 11 odstotkov. V prvih štirih mesecih letošnjega leta turistični delavci beležijo 22-odstotno rast prihodov in 26-odstotno rast nočitev iz ZDA ter 32-odstotno rast prihodov in 39-odstotno rast nočitev iz Kanade, so še sporočili iz STO.