V sredo že tretji Znanstveni slam

Ljubljana, 21. novembra - V ljubljanski Kavarni Union bo v sredo potekal že tretji Znanstveni slam, ki ga pripravlja projekt Znanost na cesti. Na dogodku bo devet mladih znanstvenikov in znanstvenic nastopilo s kratko in poljudno predstavitvijo svojega raziskovalnega dela, občinstvo in novinarska komisija pa bodo na koncu izbrali zmagovalca.

Kandidati bodo imeli za svojo poljudnoznanstveno predstavitev na voljo pet minut. Pravila tekmovanja sodelujočim omogočajo, da s seboj prinesejo tudi kakšen pripomoček ali pripeljejo pomočnika.

Po napovedanih temah sodeč se bodo teme vrtele vse od jedrskih reaktorjev, globalnega segrevanja, čipov, živega srebra in piva.

Znanstveni slam se je v organizaciji projekta Znanost na cesti prvič odvil že konec novembra lani, drugi dogodek, Znanstveni BIO slam, pa je potekal maja ob 70-letnici ljubljanske biotehniške fakultete znanosti.

Znanstveni slam je razširjena oblika komuniciranja znanstvenikov z javnostjo, ki pa pri nas do lanskega novembra še ni bila prisotna. Tovrstne dogodke so namreč začeli uvajati v Nemčiji pred desetimi leti, kasneje so se začeli širiti še v druge evropske države.

S projektom želijo mlade znanstvenike na začetku kariere spodbuditi k poljudnemu predstavljanju svojega dela nestrokovni javnosti.

Znanstveni slam se bo začel ob 19. uri v Kavarni Union v Ljubljani. Na dogodek se je treba prijaviti preko platforme Eventbrite.