novica znanost 4.1.2018 13:37

V Kopru pogovor o kariernih poteh mladih znanstvenikov

Koper, 4. januarja - Ekipa portala Metina lista v sodelovanju z Osrednjo knjižnico Srečka Vilharja Koper danes organizira pogovor o kariernih poteh mladih znanstvenikov in znanstvenic. S štirimi znanstveniki in znanstvenicami, ki prihajajo iz obalne regije, se bo v Čitalnici Fulvia Tomizze v Kopru pogovarjala dr. Ana Slavec, pogovor se začne ob 18.30.

Koper.
Središče mesta Koper.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Sogovorniki bodo dr. Aljoša Bolje, raziskovalec na Odseku za polimerno kemijo in tehnologijo Kemijskega inštituta, dr. Marijana Milkovič, znanstvena sodelavka na Univerzi Ca' Foscari v Benetkah, dr. Sara Može, znanstvena sodelavka na Univerzi v Wolverhamptonu, in dr. Tara Nanut, podoktorska raziskovalka na Ecole polytechnique federale de Lausanne.

"Nekoč uspešni dijaki koprske gimnazije si danes z doktoratom v žepu utirajo svojo pot v okviru skromnih možnostih za mlade v znanstveno-raziskovalni sferi. En na raziskovalnem inštitutu v prestolnici, druge tri pa v tujini," so zapisali na portalu Metina lista.

Gre za dogodek ob obletnici izida zbornika Zanimiva, navdihujoča, uporabna, v katerem so predstavili 70 slovenskih raziskovalk in raziskovalcev z različnih področij znanosti.

Portal Metina lista v okviru svoje rubrike Meta PHoDcast pripravlja pogovore z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelji in gostje so znanstveniki in znanstvenice z različnih področij znanosti. Večinoma gre za doktorske študente in študentke pred zaključkom doktorata, občasno pa so njihovi sogovorniki tudi podoktorski raziskovalci in raziskovalke v tujini.