V Kopru pogovor o kariernih poteh mladih znanstvenikov

Koper, 4. januarja - Ekipa portala Metina lista v sodelovanju z Osrednjo knjižnico Srečka Vilharja Koper danes organizira pogovor o kariernih poteh mladih znanstvenikov in znanstvenic. S štirimi znanstveniki in znanstvenicami, ki prihajajo iz obalne regije, se bo v Čitalnici Fulvia Tomizze v Kopru pogovarjala dr. Ana Slavec, pogovor se začne ob 18.30.

Sogovorniki bodo dr. Aljoša Bolje, raziskovalec na Odseku za polimerno kemijo in tehnologijo Kemijskega inštituta, dr. Marijana Milkovič, znanstvena sodelavka na Univerzi Ca' Foscari v Benetkah, dr. Sara Može, znanstvena sodelavka na Univerzi v Wolverhamptonu, in dr. Tara Nanut, podoktorska raziskovalka na Ecole polytechnique federale de Lausanne.

"Nekoč uspešni dijaki koprske gimnazije si danes z doktoratom v žepu utirajo svojo pot v okviru skromnih možnostih za mlade v znanstveno-raziskovalni sferi. En na raziskovalnem inštitutu v prestolnici, druge tri pa v tujini," so zapisali na portalu Metina lista.

Gre za dogodek ob obletnici izida zbornika Zanimiva, navdihujoča, uporabna, v katerem so predstavili 70 slovenskih raziskovalk in raziskovalcev z različnih področij znanosti.

Portal Metina lista v okviru svoje rubrike Meta PHoDcast pripravlja pogovore z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelji in gostje so znanstveniki in znanstvenice z različnih področij znanosti. Večinoma gre za doktorske študente in študentke pred zaključkom doktorata, občasno pa so njihovi sogovorniki tudi podoktorski raziskovalci in raziskovalke v tujini.