Iz Bruslja 573 milijonov evrov za evropske raziskovalce

Bruselj, 29. novembra - Evropski raziskovalni svet bo 291 vrhunskim raziskovalcem in raziskovalkam v Evropi namenil 573 milijonov evrov podpore, da bodo lahko utrjevali svojo samostojno raziskovalno pot. Prejemniki bodo s sredstvi lažje oblikovali svoje ekipe in izvedli projekte z daljnosežnimi učinki, so danes sporočili v Bruslju.

Dodali so, da raziskovalni projekti zajemajo številna področja, od fizike in strojništva do bioznanosti, družboslovja in humanistike.

Evropski komisar za raziskave, znanost in inovacije Carlos Moedas je ob tem priložnosti dejal, da sredstva EU pomenijo velik prispevek za raziskave in inovacije v Evropi, ki bodo najboljšim znanstvenikom omogočila, da bodo morda uresničili svoje najboljše in najdrznejše ideje.

"Veseli me, da bodo sredstva evropskega raziskovalnega sveta podprla raznovrstno skupino ljudi 40 narodnosti, ki dela v več kot 20 državah ter da seznam prejemnikov kaže, da so v Evropi številne izvrstne znanstvenice," je še dejal komisar.

Rok za prijave za naslednji krog sredstev evropskega raziskovalnega sveta je 7. februar 2019. Več informacij o tem je dostopnih na https://erc.europa.eu/funding/consolidator-grants