Finančna podpora za projekt Biološko stičišče

Ljubljana, 25. februarja - Služba vlade za razvoj in evropsko kohezijsko politiko je izdala odločitev o finančni podpori za projekt Biotehnološkega stičišča Nacionalnega inštituta za biologijo. Za projekt v vrednosti 20,8 milijona evrov bo Evropski sklad za regionalni razvoj prispeval 16 milijonov, so sporočili iz službe.

Cilj naložbe je izgradnja nove raziskovalne infrastrukture visoke kakovosti, ki bo omogočala namestitev raziskovalne opreme in posledično izkoriščanje razvojnih možnosti v domačem in mednarodnem okolju ter nudila podporo gospodarstvu.

S projektom bodo zagotovljeni infrastrukturni pogoji za izkoriščanje zaznanih priložnosti povečanja obsega dela in sodelovanja s poslovnim sektorjem na področjih medicinska biotehnologija, farmacevtska industrija, prehrambna industrija, okoljske biotehnologije, inovativna interdisciplinarna biotehnološka podjetja.

Vzporedno bodo zagotovljeni tudi primerni infrastrukturni pogoji za obstoječe delovanje in za nadaljnji razvoj Nacionalnega inštituta za biologijo.

Zagotovljeni delovni pogoji bodo po navedbah ministrstva za izobraževanje, znanost in šport med drugim omogočili krepitev mednarodne znanstvene odličnosti, tesnejše povezovanje z gospodarstvom, širjenje univerzitetnega in poslovnega izobraževanja na doktorski in podoktorski ravni ter vzpostavitev inovativnega okolja, ki bo privlačilo tako raziskovalce iz tujine, kot tudi mlajše slovenske znanstvenike.