Univerza na Primorskem pridobila prvi doktorski študijski program s področja suicidologije

Koper, 5. marca - Univerza na Primorskem je pridobila akreditacijo za nov doktorski študijski program tretje stopnje suicidologija in duševno zdravje. Gre za prvi doktorski študijski program s področja suicidologije v Sloveniji, so sporočili z Univerze na Primorskem.

Pri novem programu, ki se bo izvajal na fakulteti za matematiko, naravoslovje in informacijske tehnologije v sodelovanju s Slovenskim centrom za raziskovanje samomora Inštituta Andrej Marušič, gre za specializiran študijski program, ki bo študente usposobil za samostojno znanstveno raziskovalno delo na področjih suicidologije in duševnega zdravja.

Kot so zapisali, je novi program zaradi problematike samomorilnega vedenja in potreb po razvijanju visoko kakovostne raziskovalne dejavnosti na tem področju pomembna pridobitev. Koordinatorka programa Vita Poštuvan je ob tem poudarila, da je prednost programa velika izbirnost vsebin glede na raziskovalna področja, s katerimi se študenti profesionalno ukvarjajo.

Program vključuje široko paleto izbirnih predmetov, ki pokrivajo specializirane tematske sklope, ki so neposredno ali posredno vezani na področji suicidologije in duševnega zdravja. Doktorandi bodo na ta način pridobili kompetence za prenos teoretičnih znanj iz specializiranih področij v prakso ter za povezovanje z drugimi znanstvenimi vedami.

Novi doktorski študijski program s področja suicidologije se bo izvajal že v naslednjem študijskem letu, so še zapisali.