Naravoslovje in tehnika

Slovenija postala članica raziskovalne infrastrukture na področju strukturne biologije

Ljubljana, 10. maja - Slovenija je postala članica vseevropske raziskovalne infrastrukture na področju strukturne biologije, konzorcija Instruct-ERIC. Poleg Slovenije se je konzorciju pridružila še Grčija, skupno število držav in organizacij članic Instruct-ERIC pa se je tako povzpelo na 16, so sporočili s Kemijskega instituta, ki je nosilec slovenskega članstva.

Raziskovalci iz Slovenije in Grčije zdaj lahko sodelujejo pri celotnem portfelju storitev Instruct-ERIC, vključno s celotnim tehnološkim katalogom, pripravništvi, programi usposabljanja ter financiranjem raziskav in razvoja, je Kemijski inštitut navedel v sporočilu za javnost.

Slovenija je za članstvo zaprosila neposredno, Grčija pa je imela pred sprejemom že status opazovalke. "Ti članstvi sta pomemben korak naprej pri širjenju naše porazdeljene infrastrukture na področju integrirane strukturne biologije v srednjo in jugovzhodno Evropo," je izpostavil direktor konzorcija Instruct-ERIC Harald Schwalbe. Po njegovih besedah bo širitev skupnosti povečala evropsko kohezijo in konkurenčnost.

Vodja odseka za molekularno biologijo in nanobiotehnologijo na Kemijskem inštitutu in koordinatorka slovenskega članstva Marjetka Podobnik je poudarila, da so slovenski znanstveniki zelo zadovoljni, da je Slovenija postala članica Instruct-ERIC.

"Kot aktivni člani odlične skupnosti Instruct-ERIC si bomo še naprej prizadevali za visoko kakovostne raziskave, ki naslavljajo velike izzive našega časa," je poudarila.

Instruct-ERIC je vseevropska raziskovalna infrastruktura na področju strukturne biologije, ki vsem evropskim raziskovalcem omogoča uporabo vrhunskih tehnologij in metod. Cilj konzorcija je spodbujati inovacije v biomedicinski znanosti in delovanja na negospodarski osnovi v okviru uredbe ERIC, so med drugim sporočili s Kemijskega inštituta.