Knjige

Nikola Tesla: Potovanja

Nikola Tesla se je vpisal v zgodovino kot znanstvenik, izumitelj, državljan vesolja, neutruden pacifist, prinašalec svetlobe - človek iz prihodnosti za prihodnost. Biografija vizionarja prihodnosti je plod večletne eruditske raziskave, ki osvetli številne doslej neznane vidike njegovega življenja. Nepogrešljivo branje za vse, ki jih zanimata in navdihujeta življenje in delo enega največjih genijev vseh časov.

Biografija Nikole Tesle (1856-1943) je plod večletne eruditske raziskave, ki osvetli številne doslej neznane vidike življenja svetovno znanega znanstvenika, izumitelja in humanista; v središču pozornosti so prva potovanja po Balkanu, Evropi in čez Atlantik. Končna postaja vizionarskega duha je bil Novi svet.

Knjiga je izvrsten vodnik po sledeh Teslove evropske življenjske epizode. V zaključnem delu obravnava njegovo smrt in skrivnostno usodo njegove dokumentacijske zapuščine. Argumentirano se sooča s številnimi zmotnimi prepričanji in miti, ki dandanes o njem krožijo v javnosti.

Nikola Tesla se je vpisal v zgodovino kot državljan vesolja, neutruden pacifist, prinašalec svetlobe - človek iz prihodnosti za prihodnost. Z uvidom v njegovo življenje, delo in ustvarjalno zapuščino odstiramo pogled v prihodnost, o kakršni je sanjal in kakršno želimo zase, za zanamce in za naš modri planet.