Objavljen razpis za mlade kreativce na temo odvisnosti od mobilnega telefona in družbenih omrežij
Ljubljana, 21. januarja - Slovenska oglaševalska zbornica in Društvo Logout sta objavila razpis za izbor dveh mladih kreativcev. Tema razpisa, ki se bo zaključil 26. februarja, je odvisnost od mobilnih telefonov oz. družbenih omrežij. Dostopne slovenske raziskave kažejo, da tretjina mladih v Sloveniji družbena omrežja uporablja več kot dve uri in pol na dan.
Zmagovalni par mladih kreativcev se bo udeležil posebnega tekmovanja za mlade kreativce Young Lions Competition - skupina Cyber competiton v okviru svetovnega oglaševalskega festivala Cannes Lions 2015, ki bo potekal od 21. do 27. junija, so sporočili iz oglaševalske zbornice, ki organizira Slovenski oglaševalski festival (SOF).
Komunikacijski cilj razpisa je izzvati mlade, da kritično ocenijo svojo uporabo mobilnega telefona in družbenih omrežij, prepoznajo znake odvisnosti in poiščejo pomoč. Mladi kreativci, ki se bodo spoprijeli z izzivom, morajo za dosego cilja komunikacije izdelati spletno oziroma mobilno rešitev, ki lahko povezuje ali zajema tudi druge komunikacijske kanale. Prijava na razpis je brezplačna, prijavijo se lahko pari kreativcev, ki so rojeni po 27. juniju 1986. Vsak udeleženec mora aktivno obvladati angleški jezik in delo z opremo Apple.
"Domača nagrada je za mlade kreativce predvsem izredno velika priložnost, da pokažejo svoj talent, opozorijo nase in morda dobijo zelo vredno nagrado ter priložnost za neprecenljivo izkušnjo na največjem mednarodnem oglaševalskem festivalu Cannes Lions," je povedala izvršna direktorica tekmovalnega programa SOF Lučka Peljhan. Po njenih besedah zadnjih nekaj let število sodelujočih na razpisu narašča, kar po njenem kaže, da oglaševanje v Sloveniji ima podmladek.
Mobilni telefoni so že dolgo del vsakdanjega življenja, še posebej to velja za generacijo, ki se je rodila v digitalni svet. Raziskave EU kažejo, da se uporaba mobilnih in predvsem pametnih telefonov v starostni skupini od devet do 16 let hitro povečuje. Ob tem raziskave zagotovo kažejo nevarnost realnega tveganja, da določen odstotek mladostnikov postane pretirano navezan na uporabo interneta oziroma mobilnih naprav, so ob objavi razpisa navedli na SOZ.
Letošnji 24. SOF nosi naslov Upaj si! in bo v Portorožu potekal 26. in 27. marca.