Nacionalni inštitut za biologijo podpisal sporazum o sodelovanju z brazilskim inštitutom za kemijo

Sao Paulo, 6. julija - Nacionalni inštitut za biologijo je podpisal mednarodni akademski sporazum o sodelovanju z Inštitutom za kemijo na Univerzi v Sao Paulu v Braziliji. S tem želijo okrepiti znanstveno sodelovanje v obliki dela na skupnih raziskovalnih projektih na področju biokemije in molekularne biologije, celične biologije in biomedicine.

Nacionalni inštitut za biologijo (NIB) že vrsto let aktivno sodeluje z različnimi znanstvenimi ustanovami v Braziliji na skorajda vseh področjih svojega delovanja, ki zajemajo od okoljskih študij vpliva insekticidov na uvajanje novih rastlinskih vrst do vpliva globalnega segrevanja na biodiverziteto, ekotoksikologije in biomedicine.

Vse te teme imajo močan uporabni vpliv na relevantne gospodarske dejavnosti, v katerih je Brazilija najmočnejša latinskoameriška ekonomska sila, so še sporočili iz NIB.

Dodajajo še, da je Brazilija nedavno pospešila sodelovanje tudi globalno s programom Znanost brez meja (Ciencia sem fronteiras), v okviru katerega direktorica Nacionalnega inštituta za biologijo Tamara Lah Turnšek deluje kot gostujoča profesorica na Univerzi v Sao Paulu.

Poleg znanstvenega sodelovanja poteka tudi dobro sodelovanje na področju izobraževanja, saj se trenutno na NIB izobražuje doktorska študentka Mona de Neves Oliveira, na Univerzi v Sao Paulu pa je na izobraževanju mlada raziskovalka z Oddelka za genetsko toksikologijo in biologijo raka NIB Mateja Delač.

Sodelovanje NIB z vrsto znanstvenih institucij v Braziliji sicer sega v leto 2004 - na področju morske biologije je Alenka Malej vzpostavila sodelovanje z Univerzo v Sao Paulu in Andrej Čokl je začel sodelovati z največjim brazilskim kmetijskim inštitutom Embrapa.