Metina lista izdala knjigo Zanimiva, navdihujoča, uporabna

Ljubljana, 19. januarja - Spletna postaja Metina lista je prek kratkim izdala knjigo Zanimiva, navdihujoča, uporabna, v kateri je predstavljenih 70 raziskovalcev in raziskovalk z različnih področij znanosti. Knjiga je pospremila zaključek druge sezone pogovorov z mladimi raziskovalci in raziskovalkami Meta PHoDcast, ki jih vodita Luka Ausec in Ana Slavec.

Ljubljana. Metina lista je izdala publikacijo Zanimiva, navdihujoča, uporabna. Foto: Metina lista

Ljubljana.
Metina lista je izdala publikacijo Zanimiva, navdihujoča, uporabna.
Foto: Metina lista

Knjiga je nastala iz kratkih poljudnoznanstvenih prispevkov raziskovalcev, ki so gostovali v Meta PHoDcastu.

V zborniku mladi raziskovalci in raziskovalke pišejo o svojem delu, razložijo, zakaj je njihovo področje raziskovanja zanimivo za nas in z bralci delijo navdihujočo podrobnost s področja njihovega raziskovanja ali idejo za boljši jutri.

Zbornik je brezplačen, vendar pa z njim zbirajo sredstva za novo sezono Meta PHoDcasta in ustvarjanje znanstvenih vsebin na Metini listi. Več o podpori ustvarjanju znanstvenih vsebin na Metini listi je na voljo tem mestu.

Meta PHoDcast so pogovori z mladimi raziskovalci in raziskovalkami o življenju, vesolju in sploh vsem. Gostitelja sta Luka Ausec in Ana Slavec, njuni sogovorniki in sogovornice pa znanstveniki in znanstvenice pred zaključkom doktorata z različnih področij znanosti.