STO vabi oglaševalske agencije k sodelovanju
Ljubljana, 28. marca - STO je objavila povabilo k oddaji ponudb za izvedbo produkcije oglasov in optimizacijo digitalne kampanje 2017: Slovenia. Make New Memories. Iščejo oglaševalske agencije ali druge akterje, ki bi med drugim oblikovali elemente kampanje ter pripravili, izvedli in distribuirali vsebine, besedila in oglase.
"Predmet naročila je izvedba vseh aktivnosti za oblikovanje in izvedbo kreativne komunikacijske akcije digitalne kampanje v letu 2017, v času celotnega trajanja projekta, na predpisan način in z doseganjem zahtevanih ciljev javnega naročila," so pojasnili na Slovenski turistični organizaciji (STO).
Gre za sklop štirih aktivnosti: izvedbeno oblikovanje vseh potrebnih elementov kampanje; priprava, izvedba in distribucija vseh vsebin, besedil in oglasov, potrebnih za izvedbo kampanje po izdelanem kreativnem konceptu do medijskega zakupovalca; priprava, načrtovanje in organizacija dela v sklopu posameznega medijskega načrta ter spremljanje, prilagajanje in optimizacija kampanje.
Povabilo so objavili v petek, rok za prejem ponudb pa je 3. april opoldne. Več informacij je na voljo na poslovnih spletnih straneh STO.
Na STO so ob ponovni osamosvojitvi poleti 2015 med svoje glavne cilje zastavili digitalizacijo. Med osrednjimi aktivnostmi lanskega leta je bila tako digitalna vsebinska kampanja Slovenia. Make New Memories, ki jo je STO med 18. aprilom in 11. novembrom 2016 izvajala na 13 mednarodnih trgih v 12 jezikih. Šlo je za največjo tovrstno kampanjo v zgodovini STO in eno največjih v Sloveniji.
Končni rezultati kampanje so presegli zastavljene cilje. Z njo je STO dosegla več kot 42 milijonov edinstvenih odjemalcev, prikazanih je bilo več kot 217 milijonov oglasov. Oglase na omrežju Youtube si je ogledalo 15 milijonov ljudi, na Instagramu sta bila dosežena dva milijona uporabnikov, na ruskem družbenem omrežju VKontakte pa so jih dosegli 50 milijonov. Facebook stran Feel Slovenia je všečkalo 229.517 novih uporabnikov.
Direktorica STO Maja Pak je pred kratkim izrazila prepričanje, da je lanska digitalna kampanja pomembno pripomogla k dvigu ugleda Slovenije kot turistične destinacije. S projektom bodo tako nadaljevali tudi letos, saj so prepričani, da bo nova digitalna kampanja še dodatno spodbudila odlične turistične rezultate in Slovenijo ponovno uvrstila med nadpovprečne destinacije.
Lansko leto je bilo za slovenski turizem rekordno. Slovenijo je obiskalo skoraj 4,2 milijona turistov, kar je 9,4 odstotka več kot leta 2015, skupaj so ustvarili skoraj 11 milijonov prenočitev, kar je glede na leto prej 7,6-odstotna rast.