STAznanost

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Nekdanji Kolosej Maribor poslej Maribox

Maribor, 9. maja - Kino center Kolosej Maribor, s katerim zadnji dve leti upravlja podjetje Projektor, se je preimenoval v Maribox. Z novim imenom, novo grafično podobo in prvimi tehnološkimi posodobitvami napovedujejo novo obdobje tega središča, ki se po besedah direktorja Projektorja Stipeta Jeriča že zdaj ponaša z najboljšim zvokom in sliko v Sloveniji.

Maribor, Kolosej Maribor. Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor. Direktor družbe Projektor Stipe Jerič. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Direktor družbe Projektor Stipe Jerič.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor. Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor. Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor. Nova dvorana. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Nova dvorana.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor. Nekdanji Kolosej Maribor. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA Arhiv STA

Maribor.
Nekdanji Kolosej Maribor.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA
Arhiv STA

Maribor, Kolosej Maribor. Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor. Nekdanji Kolosej Maribor. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Nekdanji Kolosej Maribor.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor. Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor. Direktor družbe Projektor Stipe Jerič, izvršna direktorica trženja Adriatic Slovenica Karmen Škoda Piško. Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

Maribor, Kolosej Maribor.
Novinarska konferenca ob spremembi imena in celostne grafične podobe Koloseja Maribor.
Direktor družbe Projektor Stipe Jerič, izvršna direktorica trženja Adriatic Slovenica Karmen Škoda Piško.
Foto: Andreja Seršen Dobaj/STA

S preimenovanjem se je kino center dokončno ločil od ostalih Kolosejev v Sloveniji, s katerimi sta ga zadnji dve leti sicer družili samo še ime in spletna stran. Skupina KD je namreč mariborski Kolosej prodala že leta 2008, od leta 2015 pa je mogočen objekt na nabrežju reke Drave v lasti zavarovalnice Adriatic Slovenica.

Upravljanje kino centra je takrat prevzela mlada lokalna družba Projektor in decembra 2016 začela z izvajanjem najbolj nujnih investicij v objekt, ki je bil takrat v precej dotrajanem stanju in posledično slabše obiskan. Od takrat so popolnoma prenovili Dvorano 1 ter delno tehnično posodobili in nadgradili preostale dvorane, v prihodnje pa napovedujejo še druge izboljšave.

"Tudi v prihodnje se bomo trudili zagotavljati visok tehnološki standard in čim večje udobje našim gledalcem. Našo največjo kino dvorano, Dvorano 1, smo opremili z Dolby Atmos tehnologijo. Doslej smo imeli v tej dvorani vgrajenih 25 zvočnikov, sedaj smo jih vgradili kar 286, ki gledalcem ponujajo izjemno kakovost prostorskega zvoka s posebnimi zvočnimi učinki. Dvorana pa ni samo zvočno najsodobnejša v Sloveniji, ampak ponuja tudi najboljšo in najsvetlejšo sliko, zlasti pri 3D projekcijah," je na današnji novinarski konferenci povedal direktor Jerič.

Posodobili so tudi vhodno avlo in hodnike ter namestili številne LCD predvajalnike. S Tovarno idej iz Maribora so razvili nov napredni sistem prodaje vstopnic in samostojno spletno stran, ki bo omogočala tudi spletno prodajo vstopnic. "V tem trenutku imamo Mariborčani najsodobnejši kino v Sloveniji. Nihče drug nima takšnega zvoka in slike. To je nenazadnje to, kar ljudje danes potrebujejo. Predvsem nekaj, česar nimajo v domači dnevni sobi. Le tako bodo hodili v kino," je prepričan Jerič.

Prvi rezultati so spodbudni. V enem letu so povečali število obiskovalcev s 130.000 na 151.000, letos jih pričakujejo že 175.000. Z lansko 15-odstotno rastjo števila gledalcev so po besedah Jeriča presegli rast celotnega kinematografskega trga ter tako v letu 2015 kot 2016 poslovali pozitivno. Lani so ustvarili za okoli 1,5 milijona evrov prometa, začeli so tudi z dodatnimi zaposlovanjem.

Poleg kinematografske dejavnosti, kjer nameravajo med drugim urediti posebno dvorano za Art kino in dvorano s kombinacijo filma in gostinske ponudbe, želijo razvijati tudi drugo ponudbo in tako kino centru dodati nove vsebine. Najprej se bodo osredotočili na obnovo gostinskega dela, za katerega iščejo nove najemnike, nato še na urejanje okolice objekta. Med idejami so ureditev mestne plaže, postavitev zip linea čez Dravo in plavajoči bazen, omenja se celo umestitev akvarija-terarija v ta objekt.

A s tem po besedah Jeriča ne bodo hiteli, da ne bi ogrozili svojega obstoja. Pri tem še naprej računajo tudi na pomoč matične družbe. "Podpiramo razvoj Mariboxa v smeri, da postaja stičišče druženja in zabave, kar film tudi je. Poslovno gledano lahko ocenim, da je to naša dobra naložba, in prepričana sem, da ga upravlja dobra ekipa, vpeta v lokalno okolje, ki pozna želje obiskovalcev," je dejala izvršna direktorica trženja Adriatic Slovenica Karmen Škoda Piško.

Za ime Maribox so se po besedah kreativnega direktorja agencije Zadrga Matjaža Požuna odločili, ker ponazarja vpetost v lokalno okolje in se hkrati navezuje na v javnosti dobro znano obliko objekta. "Mariborski črni škatli smo vdihnili raznobarvno in razigrano zabavno vsebino," je dejal.