Na IJS danes dan odprtih vrat - na daljavo

Ljubljana, 27. marca - Na Institutu Jožef Stefan (IJS) bo danes na daljavo potekal tradicionalni dan odprtih vrat. Obiskovalci bodo lahko v ogledih po programskih sklopih izvedeli marsikaj o atomih, vesolju, čipih, Higgsovem bozonu in drugih področjih vsakdana. Srečali se bodo lahko tudi z roboti ter spremljali eksperimente v okviru Šole eksperimentalne kemije.

Obiskovalci bodo v okviru dneva odprtih vrat lahko izvedeli več o raziskovalnem delu, ki poteka na institutu, raziskovalci pa jim bodo predstavili dejavnosti posameznih laboratorijev ter zanimive eksperimente.

Ogledi v okviru dneva odprtih vrat bodo potekali vsako polno uro, prvi se bodo začeli ob 9., zadnji pa ob 13. uri. Potekali bodo v vsebinskih sklopih Vprašanja o vesolju, življenju in sploh vsem; Majhno je pomembno; Gradimo sodobni svet; Od atoma do molekule, od molekule do življenja; Od Higgsovega bozona do največjih izzivov sodobne družbe; Kjer se igrajo roboti in dogajajo čudeži; Ali smo (naj)pametnejši?; Življenje v čipih, čipi za življenje; Stičišče naravnega in digitalnega; ter Jedrska tehnologija.

Da bi obiskovalcem omogočili tudi pogovore z znanstveniki, so na ogledih omejili število udeležencev na predstavitvah posameznih programskih sklopov.

Udeleženci bodo raziskovalke in raziskovalce Instituta lahko tudi povprašali o predstavljenih vsebinah. Predstavitve bodo potekale v slovenskem jeziku, za angleško govoreče in udeležence iz drugih držav pa bodo organizirani tudi posebni termini v angleškem jeziku, so sporočili z Instituta Jožef Stefan.

Dan odprtih vrat, ki ga organizira Center za prenos tehnologij in inovacij v sodelovanju z raziskovalnimi odseki in centri, poteka v sklopu Dnevov Jožefa Stefana, ki jih institut vsako leto organizira ob obletnici rojstva Jožefa Stefana, 24. marca.