Naravoslovje in tehnika

Razstavi o evoluciji človeka ter inženirstvu in naravi

Ljubljana, 28. maja - Sodelavci in študenti Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani so v okviru projekta evropske noči raziskovalcev pripravili razstavi Razvejano drevo na poti do človeka ter Inženirstvo in narava za potrebe 21. stoletja.

Razstava Razvejano drevo na poti do človeka obiskovalce popelja skozi šest milijonov let evolucije, od točke odcepa naše razvojne linije od šimpanzje do danes. Študentke biologije Ariana Godicelj, Urška Kajtna, Barbara Klug, Gaja Panjtar in Maruška Poje predstavljajo avtorske risbe po znanstveno verodostojnih rekonstrukcijah fosilnih najdb.

Po besedah organizatorjev je namen razstave dati prostor študentski ustvarjalnosti, na privlačen način predstaviti evolucijo človeka in tako popularizirati razumevanje evolucije človeka v splošni javnosti.

Razstava bo do 10. junija na ogled v prostorih Biološkega središča, nato se bo do 7. julija prestavila v prostore dekanata Biotehniške fakultete.

Razstava Inženirstvo in narava za potrebe 21. stoletja medtem prikazuje najaktualnejše delo raziskovalk in raziskovalcev Biotehniške fakultete na področju inženirskih znanj za smotrno gospodarjenje z naravo v 21. stoletju. Prikazuje, kako je mogoče z inženirskim znanjem odgovarjati na aktualne družbeno relevantne probleme ter kako spremembe na področju tehnološkega razvoja vplivajo na naš odnos do naravnih virov.

Namen razstave je navdušiti mlade, da se odločajo za študij in raziskave inženirskih področij ter prikazati kako na Biotehniški fakulteti z inženirskimi rešitvami dodajajo svoj košček k sestavljanki trajnostnega razvoja.

Razstava bo do 10. junija na ogled v prostorih dekanata Biotehniške fakultete, nato se bo do 7. julija prestavila v v prostore Biološkega središča.