Novi virus bi lahko pomagal pri boju z bakterijskimi okužbami

London, 23. avgusta - Angleški raziskovalci so odkrili nov virus, ki bi lahko bil del zdravljenja okužbe z bakterijo Clostridium difficile. Virus namreč spada v skupino bakteriofagov, ki namesto človeških napadajo bakterijske celice. Poimenovali so ga po angleški vasi Colney, kjer je bil odkrit, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Raziskovalci inštituta Norwich's Quadram, ki so virus odkrili, navajajo, da bo virus lahko z nadaljnjim raziskovalnim delom uporaben pri boju proti okužbam z bakterijo Clostridium difficile, ki prizadene črevo in povzroča drisko, pogosto med zdravljenjem z antibiotiki.

Člani mednarodnega odbora za taksonomijo virusov so odločili, da je nov bakteriofag dovolj genetsko razločen, da spada v svoj rod. Rod so nato poimenovali Colneyvirus na predlog predsednice pododbora za bakterijske viruse Evelien Adriaenssens, ki je zaposlena na omenjenem inštitutu Quadram v Colneyju.

"Taksonomi bakteriofagov, odgovorni za njihovo poimenovanje in razvrščanje, vedno poskušamo upoštevati znanstvenike, kraje ali ustanove, ki so vključeni v njihovo odkritje," je povedala ob imenovanju.