Ekipama slovenskih dijakov srebro in bron na olimpijadi eksperimentalne znanosti

Ljubljana, 21. maja - Dve ekipi slovenskih dijakov sta na Evropski olimpijadi eksperimentalne znanosti (EOES), ki je letos potekala na Češkem, osvojili srebrno in bronasto medaljo. Na olimpijadi so tekmovali dijaki, stari do 16 let, so sporočili z Zveze za tehnično kulturo Slovenije (ZOTKS).

Ljubljana. Ekipi slovenskih dijakov, ki sta na Evropski olimpijadi eksperimentalne znanosti osvojili srebrno in bronasto medaljo, v družbi mentorjev. Foto: ZOTKS

Ljubljana.
Foto: ZOTKS

V češkem mestu Hradec Králové je med 8. in 14. majem potekala Evropska olimpijada eksperimentalne znanosti. Slovenijo sta zastopali dve tričlanski ekipi, ki sta v konkurenci 42 ekip iz 20 držav Evropske unije osvojili srebrno in bronasto medaljo. Ekipi sta bili izbrani na državnem tekmovanju iz znanja naravoslovja, ki ga organizira ZOTKS.

Srebrno slovensko ekipo so sestavljali Žan Arsov in Peter Andolšek z Gimnazije Bežigrad ter Luka Vaupotič s Šolskega centra Ravne na Koroškem. Bron so osvojili Aljaž Erman in Matic Primožič z Gimnazije Kranj ter Brest Lenarčič s Šolskega centra Rogaška Slatina.

Mladi znanstveniki so se merili v iskanju rešitev nalog s področja biologije, kemije in fizike. Eksperimentalno reševanje problemov so tekmovalci izvajali v laboratorijih Univerze Hradec Králové.

Ekipi so vodili koordinatorka za Slovenijo in mentorica za biologijo Katja Stopar, mentor za kemijo Matej Huš in mentorica za fiziko Anita Nose.

ZOTKS je nevladna in neprofitna organizacija z več kot 70-letno tradicijo dela z otroki in mladino na področju znanosti, naravoslovja in tehnike. Prizadeva si za dvig priljubljenosti znanosti in tehnike med otroki in mladimi ter za spodbujanje in razvijanje njihove ustvarjalnosti, inovativnosti in raziskovalnega duha.