Evropska vesoljska agencija z milijonskim razpisom za slovenska podjetja

Ljubljana, 3. oktobra - Evropska vesoljska agencija (ESA) je objavila tretji razpis, namenjen le slovenskim deležnikom (Requesting Party Activity - RPA), in sicer za zbiranje okvirnih predlogov projektov na temo različnih tipov aktivnosti. Vreden je milijon evrov, je na spletnih straneh vlade objavilo ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Kot so pojasnili na ministrstvu, je razpis za zbiranje predlogov projektov namenjen le podjetjem ter akademskim in raziskovalnim organizacijam s sedežem v Sloveniji.

Namen je krepitev slovenskega vesoljskega sektorja in spodbujanje vključitve novih podjetij in organizacij. Slovenski deležniki se lahko povežejo tudi s tujimi partnerji iz drugih držav članic ESA, vendar tuj delež ne sme presegati 20 odstotkov skupne cene projekta.

Okvirni predlogi projektov se zbirajo se nanašajo na raziskovalne in pripravljalne aktivnosti; razvoj tehnologij za izstrelitev v vesolje ter zemeljskih tehnologij; priložnosti za izstrelitev v vesolje; znanstvene aktivnosti s področja vesolja; vesoljske aplikacije ter izobraževalne aktivnosti.

Vrednost razpisa znaša milijon evrov, podrobnosti pa so na voljo na spletni strani sta.si/qbmfF4.