Z Mednarodne vesoljske postaje uspešna vrnitev astronavtov

Miami, 12. marca - Po skoraj šestih mesecih na Mednarodni vesoljski postaji (ISS) so se zgodaj davi s kapsulo zasebnega podjetja SpaceX na Zemljo uspešno vrnili štirje astronavti, je objavila ameriška vesoljska agencija Nasa. Kapsula je padla v Mehiški zaliv pred obalo Floride, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Odhod t. i. posadke 5, v kateri sta bila astronavta Nase Nicole Aunapu Mann in Josh Cassada, japonski astronavt Koichi Wakata ter ruska kozmonavtka Anna Kikina, je bil sprva predviden pred nekaj dnevi, a so ga zaradi neugodnih vremenskih razmer večkrat preložili. Posadka je na ISS prispela oktobra lani.

Na krovu vesoljske postaje ostaja posadka 6, ki je tja prispela pred nekaj dnevi. Sestavljajo jo Američana Stephen Bowen in Warren Hoburg, Rus Andrej Fedjajev ter Sultan al Nijadi iz Združenih arabskih emiratov.

Poleg njih so na ISS še ruska kozmonavta Sergej Prokopjev in Dmitrij Petelin ter astronavt Nase Frank Rubio, ki bi se morali po prvotnih načrtih na Zemljo vrniti konec marca po približno šestih mesecih na krovu, a bodo po novem ostali skoraj leto dni, navaja francoska tiskovna agencija AFP.