STAznanost
Humanistika in družboslovje

Za projekt navidezna, obogatena in razširjena resničnost v izobraževanju izbrana ljubljanska univerza s partnerji

Ljubljana, 9. septembra - Na javni razpis za izvedbo razvojnega projekta na področju navidezne, obogatene in razširjene resničnosti v izobraževanju v okviru načrta za okrevanje in odpornost sta prispeli dve vlogi. Za projekt je ministrstvo za vzgojo in izobraževanje izbralo ljubljansko fakulteto za elektrotehniko z devetimi partnerji, so sporočili z ministrstva.

Namen razpisa, ki je bil objavljen 12. aprila, je preučiti, preizkusiti in predstaviti možnosti uporabe tehnologij navidezne, obogatene in razširjene resničnosti v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju, z namenom usmerjanja in podpore smotrne rabe naprednih tehnologij za posodabljanje in izboljševanje kakovosti učnega procesa.

Cilj razpisa je pripraviti strokovne, teoretične in tehnične podlage za uporabo omenjenih tehnologij v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju ter pripraviti vsebine za uporabo tehnologij pri pouku. V okviru projekta naj bi usposobili najmanj 25 učiteljev v osnovnošolskem in srednješolskem izobraževanju za uporabo omenjenih tehnologij pri pouku ter najmanj 100 učiteljev za pripravo vsebin za njihovo uporabo pri pouku.

Ciljne skupine so učitelji ter učenci in dijaki osnovnih šol, osnovnih šol s prilagojenim programom in zavodov za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami, srednjih poklicnih in strokovnih šol ter gimnazij, raziskovalci na področju izobraževanja ter oblikovalci izobraževalnih politik.

Skupna višina sredstev, ki so na razpolago do leta 2026, je do 850.000 evrov, od tega je iz mehanizma za okrevanje in odpornost na razpolago do 800.000 evrov, ostalo pa iz integralne postavke ministrstva.