Naravoslovje in tehnika

Nacionalni inštitut za biologijo išče novega direktorja

Ljubljana, 18. oktobra - Upravni odbor Nacionalnega inštituta za biologijo s sedežem v Ljubljani je objavil javni razpis za delovno mesto direktorja. Tega zdaj vodi direktorica Maja Ravnikar, ki se ji petletni mandat izteče konec leta 2025. Rok za prijavo kandidatov je 2. november.

Za direktorja javnega raziskovalnega zavoda s približno 190 zaposlenimi se lahko prijavijo raziskovalci z izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu tretje stopnje ter aktivnim znanjem slovenskega in enega svetovnega jezika, ki imajo izkušnje pri opravljanju zahtevnejših vodstvenih nalog ter sposobnosti za organiziranje in vodenje znanstvenoraziskovalnega dela.

Izpolnjevati morajo tudi kriterije za vodjo temeljnega raziskovalnega projekta, prijavi pa predložiti program dela in vizijo razvoja inštituta za pet let, je razvidno iz razpisa, objavljenega v časniku Delo.

Kandidati, ki izpolnjujejo pogoje razpisa in bodo oddali pravočasno in popolno prijavo, se bodo članom upravnega odbora inštituta predstavili na seji, ki bo 12. novembra.

Zdajšnja direktorica Ravnikar vodi inštitut od začetka leta 2021, nastop petletnega mandata novega direktorja je predviden s 1. januarjem 2026. Delovno razmerje bo sklenjeno za poln delovni čas.

Nacionalni inštitut za biologijo je eden izmed neodvisnih javnih raziskovalnih inštitutov za naravoslovne vede v Sloveniji. Ustanovila ga je slovenska vlada leta 1960, njegova osnovna dejavnost pa so temeljne, razvojne in aplikativne raziskave na področjih naravoslovja in biotehnologije, biofizike, biomedicine in sistemske biologije. Mnoge dejavnosti so vpete v okoljsko problematiko, kmetijstvo in prehrano ter v zadnjem času vse bolj v zdravje.