Kakšno šolo v prelomnih časih?
Monografija ponuja izčrpen vpogled v kompleksnost sodobnih izzivov izobraževanja in vzgoje ter spodbuja k refleksiji in razmisleku o možnih smereh za nadaljnji razvoj šolskega sistema. V ospredju monografije so ključne teme, povezane z izzivi sodobnega časa, ki se odražajo na področju vzgoje in izobraževanja, še zlasti prikrit vpliv neoliberalne ideologije v šolstvu.
Avtorice in avtorji osvetljujejo vpliv te ideologije, ki spodbuja tržno miselnost, individualizem in tekmovalnost ter poudarjajo njeno škodljivost za izobraževalni sistem, ki bi moral spodbujati ustvarjalnost, radovednost, kritično mišljenje in sodelovalno reševanje problemov. S svojimi kritičnimi analizami in konstruktivnimi predlogi predstavlja dragocen prispevek k strokovni in javni razpravi o prihodnosti izobraževanja, kar ima v času, ko se vprašanja prenove sistema vzgoje in izobraževanja odpirajo tudi na ravni šolskih politik, še posebej veliko vrednost.