STAznanost
Knjige

Koncept in analiza matematične in naravoslovne pismenosti v slovenskih šolah in vrtcih

V znanstveni monografiji z naslovom Koncept in analiza matematične in naravoslovne pismenosti v slovenskih šolah in vrtcih, ki je izšla v okviru projekta NA MA POTI, sofinanciranem s strani Evropske unije, Evropskega socialnega sklada in Republike Slovenije, so zbrani prispevki osemnajstih visokošolskih učiteljev in sodelavcev štirih različnih fakultet dveh univerz: Pedagoške fakultete in Fakultete za elektrotehniko Univerze v Ljubljani ter Pedagoške fakultete in Fakultete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru.

Monografija vsebuje enajst znanstvenih prispevkov, ki so razdeljeni v tri poglavja. Prvo poglavje, ki pokriva področje matematične pismenosti, zaokrožujeta dva prispevka. Sledi poglavje osmih prispevkov, ki obravnavajo naravoslovno pismenost. V zadnje poglavje, ki obravnava področje finančne pismenosti, pa je vključen en prispevek.