STAznanost
Knjige

Homo senescens: dolgoživost in izobraževanje starejših

Staranje v 21. stoletju je "novo staranje", ki ga ustvarja generacija " baby boom" in se kaže kot izreden dosežek sodobne civilizacije. Prvi visokošolski učbenik za geragogiko je nastal s sodelovanjem raziskovalcev, strokovnjakov v praksi in študentov.

V skupini za pripravo učbenika so svoje znanje in zamisli ter vizije združili avtorji in avtorice z univerz v Ljubljani, Mariboru in Kopru ter s Slovenske univerze za tretje življenjsko obdobje. Tem so se pridružili študenti, ki so za učbenik pripravili besedila, nastala z raziskovanjem v študentskih inovativnih projektih (ŠIK). Zanimivi so opisi razvojnih praks, ki animirajo mnoge starejše v lokalnem okolju, da se vključijo v programe izobraževanja, in sporočajo o tem, da so starejši vedoželjni. V prvem delu so opisani temeljni pojmi in dejavniki, ki vplivajo na razvoj izobraževanja starejših. V drugem delu so izbrane teme, povezane tako z izobraževanjem starejših kot z ozaveščanjem javnosti o staranju in starizmu.