Knjige

Znansopotnika

Knjigo Znansopotnika sta družno napisala biologa dr. Marina Dermastia in dr. Tom Turk, cenjena znanstvenika, katerih pot se je tudi zasebno združila že pred desetletji.

Spretno napisan preplet osebnih življenjskih zgodb ter oris njunega raziskovalnega, izobraževalnega in drugega strokovno-znanstvenega dela je dinamično branje, ki bralca vodi v različne smeri. Od vpogleda v zgodovino raziskovalnega dela avtorjev in številnih znanstvenikov, s katerimi sta sodelovala doma in v tujini, v premisleke o izvoru naše vrste, do razmišljanj o človekovih vplivih na okolje, s katerim uničujemo edini planet, ki ga imamo.

"Duhovita in zanimiva pripoved je posebej dragocena zaradi senzibilnega dojemanja okoliščin in dogodkov, ki so oblikovali njuno osebno in znanstveno potovanje," je o knjigi zapisala Majda Kamenšek Gajšek, nekdanja glavna slovenska ocenjevalka maturitetnega predmeta biologija.

Dr. Tamara Lah Turnšek, dolgoletna direktorica Nacionalnega inštituta za biologijo, pa je to delo ocenila z besedami: "Neprecenljivega pomena so razmišljanja o poslanstvu dveh izvrstnih raziskovalcev kot znanstvenikov, kot učiteljev in kot prevajalcev govora narave v naš vsakdan - za boljše sozvočje 'vsega živega' na planetu!"