Naravoslovje in tehnika

Geološki zavod Slovenije obeležuje 70 let od ustanovitve revije Geologija

Ljubljana, 28. septembra - Na Geološkem zavodu Slovenije letos obeležujejo 70 let od ustanovitve revije Geologija. Obletnico izhajanja te znanstvene publikacije za področje geologije bodo v Cankarjevem domu v Ljubljani proslavili na letošnjo Evropsko noč raziskovalcev, ki bo v petek, ob tem pa poudarili pomen znanstvene periodike za razvoj znanstvenoraziskovalnega okolja.

Kot so sporočili z zavoda, se bo slovesnosti ob 70-letnici izdajanja revije Geologija pričela v petek, 29. septembra ob 18. uri, na njej pa bo med drugim udeležence nagovoril predsednik znanstvenega sveta Javne agencije za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost RS (Aris) Peter Križan.

Geologija, ki jo Geološki zavod Slovenije izdaja od leta 1953, je osrednja slovenska geološka znanstvena revija z mednarodnim uredniškim odborom. V njej objavljajo tako domači kot tuji raziskovalci.

Izhaja dvakrat na leto, prispevki pa obravnavajo tematiko regionalne geologije, stratigrafije, paleontologije, sedimentologije, petrologije, mineralogije, mineralnih surovin, geofizike, hidrogeologije, varstva okolja in geokemije, geohazarda, seizmologije ter geoinformacijskih in drugih geoznanosti.