STAznanost
Knjige

Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji

Poučevanje tujih jezikov ima v Sloveniji dolgo tradicijo in vsak jezik, ki je del te tradicije, pripoveduje svojo zgodbo. Monografija, ki jo imate v rokah, povezuje zgodbe posameznih jezikov v zgodbo z zgovornim naslovom Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji, ki ga je navdihnil prispevek o nemščini.

Ko govorimo o tujejezikovnem poučevanju, ne moremo prezreti pomembne vloge - čeprav to ni vedno najbolj očitno - Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki omogoča študij ali učenje več kot 30 različnih jezikov in hkrati izobražuje bodoče učitelje jezikov. Tu poteka tudi bogato znanstveno-raziskovalno delo na področju različnih filologij in visokošolske kot tudi osnovno- in srednješolske didaktike poučevanja tujih jezikov. Z vsemi temi dejavnostmi je Filozofska fakulteta danes v slovenskem prostoru na področju poučevanja jezikov edinstvena.

Knjiga je objavljena v odprtem dostopu na portalu E-knjige Znanstvene založbe Filozofske fakultete: https://e-knjige.ff.uni-lj.si/znanstvena-zalozba/catalog/book/180