Knjige

Majhno, manjše, najmanjše - eseji o mikrobiologiji

Mikroorganizmi so najpomembnejša stvar na svetu! Ne zato, ker jih je nekaj sto bolj znanih in škodljivih, pač pa zato, ker jih je na milijone koristnih in nujnih. Življenje na Zemlji bi se lahko obdržalo brez ljudi, živali ali rastlin, čeprav ne v prav obsežni pestrosti. Brez virusov, bakterij, alg in gliv - bitij, ki jim s skupnim imenom rečemo mikroorganizmi - pa življenje na Zemlji ne bi bilo mogoče.

Morda so neopazni, a so nepogrešljivi in sodelujejo pri vsakem delu našega vsakdana.
Kako se bakterije prepoznajo in pogovarjajo? Kaj ima vaš pomivalni stroj skupnega z ledeniki? Kdo so fitnes trenerji v vašem črevesu? Kaj so najmanjše tovarne na svetu? Ali si lahko v kinu ogledamo biofilm? Kdo so najštevilčnejši prebivalci našega planeta?

Odgovore poiščite v knjigi Majhno, manjše, najmanjše, v kateri vam slovenski mikrobiologi pripovedujejo o skrivnostih sveta mikroorganizmov in to samo o tistih dobrih med njimi.

Knjiga je izšla v počastitev 60. obletnice Slovenskega mikrobiološkega društva. Obsega 108 strani, devet esejev in šest fotografij z bližnjimi portreti mikroorganizmov.